trend it up körömlakkok tesztelése
2017. november 14. írta: Ízelítő

trend it up körömlakkok tesztelése

Tavasszal került a boltokba a dm trend it up elnevezésű márkája, amiből már egy pár terméket mi is kipróbáltunk. Az utóbbi hónapokban körömlakkokat is vásároltunk, és érdekes tapasztalataink voltak, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy megosztjuk veletek.

img_0683.JPG

A tesztet négy egymást követő héten végeztük olyan szempontok alapján, hogy mennyire tartós (hány napig bírja) a lakk intenzív háztartási munkálatok, gyerekek, gyakori kézmosás mellett; mennyire élénk a szín, mennyire könnyű felvinni, milyen az ecset, milyen gyorsan szárad meg, és úgy általánosságban mennyire tetszik a szín a körmeinken. Minden esetben 2 rétegben vittük fel a lakkokat. 

image3.jpeg

1. trend IT UP UV Powergel 020-as árnyalat. Ez egy elég szép nude árnyalat rózsaszínes beütéssel. Ez volt az az lakk, ami az egyik legtovább bírta egyébként. 5 napig úgy, hogy nem kíméltem, volt intenzív takarítás, mosogatás, 1-2 ruha kézzel mosása, és sok-sok kézmosás. Az elején nagyon szép fénye volt, ami a napok múltával egyre csökkent. Mivel világos szín, ezért nem volt feltűnő ahogy kopott. Meg voltam elégedve vele, igazából egy negatívuma volt, hogy kicsit lilás beütése van  felkenve, kívülről rózsaszínebbnek gondoltam. A fenti képen ez a bal szélső lakk.

image1.jpeg

2. trend IT UP N1 Nail Polish 060-as árnyalat. Ezt még a nyáron vásároltam, nagyon szép pink színű, tökéletes szín nyaraláshoz, fesztiválozáshoz. Nyáron amikor kipróbáltam pozitívabb élményt adott, mint most a teszt alatt. Most csak alig 3 napot bírt ki szintén intenzív "terhelés" alatt.  A színével nagyon meg voltam elégedve, azt kaptam, amit vártam, a fénye is szép. Mini kiszerelés, és tulajdonképpen pont elég 6 ml is egy körömlakkból. Ami egy picit zavaró volt, hogy az ecsete is mini, egy kicsit nehezebb volt felkenni, de azért nem volt vészes. A fenti képen balról a második. 

image2.jpeg

3. trend IT UP N1 Nail Polish 110-es árnylat. Ezt az ősz színeinek jegyében vásároltam, mély bordó árnyalatnak gondoltam, és igazából az is, csak nagyon mély. Világosabbra számítottam, de összességében azért tetszett, viszonylag tartósnak is bizonyult, kb. 4 napig szép volt, de aztán mivel sötét árnyalat, nagyon látszott, hogy lekopott itt-ott. Az előző lakkhoz hasonlóan ez is mini kiszerelés. A fenti képen jobbról a második.

 img_1014.JPG

4. trend IT UP UV Powergel 030-as árnyalat. Ez is egy nude szín, a lilás beütése ennek is meg van, amit ennél az árnyalatnál kevésbé bántam. Fényesnek ez is szép fényes az elején, ahogy telnek a napok már kevésbé. 4 napot bírt ki, és szerencsére ennél sem volt túl feltűnő, amikor elkezdett lekopni. Az ecsete szép nagy, könnyű felvinni a körmökre. Ez a lakk a fenti képen a jobb szélső. 

Összességében inkább egy picit negatívan értékelem ezeket a lakkokat. Biztosan nektek is van olyan, hogy egy lakk egyszerűen nem jön be valamiért. Nem passzol és kész. Ezt érzem ezeknél valamiért, pedig szép színeket lehet kapni, az ára is kedvező, úgyhogy igazán sajnálom, de számomra ezek csak közepes lakkok.

 

Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy like-ot, oszd meg másokkal is, valamint kövess minket a Facebookon, illetve Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről.

süti beállítások módosítása